Curriculum Challenges for Universities (eBook, PDF)
Agenda for Change
149,79 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
0 °P sammeln
Curriculum Challenges for Universities (eBook, PDF)
Agenda for Change
- Format: PDF
- Merkliste
- Auf die Merkliste
- Bewerten Bewerten
- Teilen
- Produkt teilen
- Produkterinnerung
- Produkterinnerung
![](https://bilder.buecher.de/images/aktion/tolino/tolino-select-logo.png)
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei
bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
Hier können Sie sich einloggen
Hier können Sie sich einloggen
Sie sind bereits eingeloggt. Klicken Sie auf 2. tolino select Abo, um fortzufahren.
![](https://bilder.buecher.de/images/aktion/tolino/tolino-select-logo.png)
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
- Geräte: PC
- ohne Kopierschutz
- eBook Hilfe
- Größe: 2.88MB
Andere Kunden interessierten sich auch für
- Opportunities and Challenges at Historically Black Colleges and Universities (eBook, PDF)53,49 €
- Challenges and Negotiations for Women in Higher Education (eBook, PDF)53,49 €
- Teaching Aboriginal Cultural Competence (eBook, PDF)96,29 €
- Universities in the Neoliberal Era (eBook, PDF)79,95 €
- Stefan KühlThe Sudoku Effect: Universities in the Vicious Circle of Bureaucracy (eBook, PDF)53,49 €
- Missions of Universities (eBook, PDF)149,79 €
- Universities and the Production of Elites (eBook, PDF)96,29 €
-
-
-
Produktdetails
- Produktdetails
- Verlag: Springer Singapore
- Erscheinungstermin: 1. März 2022
- Englisch
- ISBN-13: 9789811685828
- Artikelnr.: 63530404
- Verlag: Springer Singapore
- Erscheinungstermin: 1. März 2022
- Englisch
- ISBN-13: 9789811685828
- Artikelnr.: 63530404
INTRODUCTION AND ACKNOWLEDGEMENTS.- CRITICAL THINKING AND ENGAGEMENT.- 1 Critical thinking for an engaged university.- 2 The university's social and civic role: time for an appraisal.- 3 The university as a public educator: learning and teaching for engagement.- 4 A crisis of knowledge: themes for an engaged university curriculum.- KNOWLEDGE AND CULTURE.- 5 Freedom through education: a promise postponed.- 6 Dancing in Nazareth: real knowledge beyond the boundary.- 7 A learning curriculum: exploring the professional doctorate of educational practice.- ENGAGEMENT AND DEMOCRACY.- 8 Academic and scholarly freedom: towards a 'disputing' university with critically engaged students.- 9 Ways of knowing: towards an ecology of learning and community.- 10 Towards a 21st century approach to civic engagement locally and globally: a conversation between Professor James Nyland and Professor Richard Teare.- THE FUTURE: SLOW BURN OR FAST FORWARD.- 11 The burning world: transformation and sustainabilityor apocalypse?.- 12 Indigenous knowledge in Australia: imagining a different society.- 13 The new normal after coronavirus: is there anyone here from education?.- CONCLUSION.- 14 Learning that matters.
INTRODUCTION AND ACKNOWLEDGEMENTS.- CRITICAL THINKING AND ENGAGEMENT.- 1 Critical thinking for an engaged university.- 2 The university's social and civic role: time for an appraisal.- 3 The university as a public educator: learning and teaching for engagement.- 4 A crisis of knowledge: themes for an engaged university curriculum.- KNOWLEDGE AND CULTURE.- 5 Freedom through education: a promise postponed.- 6 Dancing in Nazareth: real knowledge beyond the boundary.- 7 A learning curriculum: exploring the professional doctorate of educational practice.- ENGAGEMENT AND DEMOCRACY.- 8 Academic and scholarly freedom: towards a 'disputing' university with critically engaged students.- 9 Ways of knowing: towards an ecology of learning and community.- 10 Towards a 21st century approach to civic engagement locally and globally: a conversation between Professor James Nyland and Professor Richard Teare.- THE FUTURE: SLOW BURN OR FAST FORWARD.- 11 The burning world: transformation and sustainabilityor apocalypse?.- 12 Indigenous knowledge in Australia: imagining a different society.- 13 The new normal after coronavirus: is there anyone here from education?.- CONCLUSION.- 14 Learning that matters.