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Informationen über Kunden zu organisieren, beispielsweise in Data Warehouses, beherrschen heute die meisten Unternehmen. Viel zu oft werden diese Daten aber mehr gesammelt und verwaltet, als wirklich wertbringend genutzt! Die Ideen von John McKean haben die Teilnehmer vieler Konferenzen im Sturm erobert - mit diesem Buch können auch Sie lernen, wie Sie Ihre Kunden analysieren und verstehen, dem Konkurrenten abspenstig machen und dabei den eigenen Kundenstamm vor Angriffen schützen. . Less than five percent of the world s firms achieve the full potential of their customer relationship initiatives. The rest are caught in its paradox.…mehr

Produktbeschreibung
Informationen über Kunden zu organisieren, beispielsweise in Data Warehouses, beherrschen heute die meisten Unternehmen. Viel zu oft werden diese Daten aber mehr gesammelt und verwaltet, als wirklich wertbringend genutzt! Die Ideen von John McKean haben die Teilnehmer vieler Konferenzen im Sturm erobert - mit diesem Buch können auch Sie lernen, wie Sie Ihre Kunden analysieren und verstehen, dem Konkurrenten abspenstig machen und dabei den eigenen Kundenstamm vor Angriffen schützen. . Less than five percent of the world s firms achieve the full potential of their customer relationship initiatives. The rest are caught in its paradox.
Autorenporträt
John McKean is Executive Director of the Center for Information Based Competition, which advances the thinking on how firms in customer-intensive industries achieve competitive advantage from applying customer information. He is called on by the world's leading firms to guide them through the tumultuous process of transforming their information legacies into customer-based information competencies for the 21st century. He is frequently invited by the world's leading firms to spearhead global customer information forums. John McKean's real world customer information work is balanced with the academic rigors of guest lecturing at MIT Sloan Graduate School, postgraduate work at Harvard University, and a Master's degree in Business and an undergraduate degree in Economics. E-mail: informationmasters@att.net
Rezensionen
"A book that combines detailed technical and theoretical information, statistics and a fair degree of common-sense writing."
-- Winning Business, September 2000