Yin Zhang
Understanding-Oriented Pedagogy to Strengthen Plagiarism-Free Academic Writing (eBook, PDF)
Findings From Studies in China
128,39 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
0 °P sammeln
Yin Zhang
Understanding-Oriented Pedagogy to Strengthen Plagiarism-Free Academic Writing (eBook, PDF)
Findings From Studies in China
- Format: PDF
- Merkliste
- Auf die Merkliste
- Bewerten Bewerten
- Teilen
- Produkt teilen
- Produkterinnerung
- Produkterinnerung
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei
bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
Hier können Sie sich einloggen
Hier können Sie sich einloggen
Sie sind bereits eingeloggt. Klicken Sie auf 2. tolino select Abo, um fortzufahren.
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
- Geräte: PC
- ohne Kopierschutz
- eBook Hilfe
- Größe: 3.37MB
Andere Kunden interessierten sich auch für
- Education and the UN Sustainable Development Goals (eBook, PDF)160,49 €
- The Ethics of Playing, Researching, and Teaching Games in the Writing Classroom (eBook, PDF)149,79 €
- Adrian WallworkAI-Assisted Writing and Presenting in English (eBook, PDF)32,09 €
- David Julian McClementsHow to be a Successful Scientist (eBook, PDF)48,14 €
- Susan CarterDoctoral Writing (eBook, PDF)69,54 €
- Ray CookseySurviving and Thriving in Postgraduate Research (eBook, PDF)106,99 €
- Arts-Based Educational Research Trajectories (eBook, PDF)149,79 €
-
-
-
Produktdetails
- Produktdetails
- Verlag: Springer Nature Singapore
- Seitenzahl: 163
- Erscheinungstermin: 21. Februar 2024
- Englisch
- ISBN-13: 9789819998449
- Artikelnr.: 70014115
- Verlag: Springer Nature Singapore
- Seitenzahl: 163
- Erscheinungstermin: 21. Februar 2024
- Englisch
- ISBN-13: 9789819998449
- Artikelnr.: 70014115
Chapter 1. Introduction.- Chapter 2. Plagiarism issues in higher education.- Chapter 3. Teaching to avoid plagiarism in academic writing.- Chapter 4. Design of an understanding-oriented pedagogy.- Chapter 5. Design of an ICT tool: the online writing system.- Chapter 6. Invigorating the understanding-oriented pedagogy through practice.- Chapter 7. The effects of the pedagogical intervention on students' plagiarism.- Chapter 8. Key points derived from the research findings.- Chapter 9. Conclusion: future directions for the understanding-oriented pedagogy.- Appendices.
Chapter 1. Introduction.- Chapter 2. Plagiarism issues in higher education.- Chapter 3. Teaching to avoid plagiarism in academic writing.- Chapter 4. Design of an understanding-oriented pedagogy.- Chapter 5. Design of an ICT tool: the online writing system.- Chapter 6. Invigorating the understanding-oriented pedagogy through practice.- Chapter 7. The effects of the pedagogical intervention on students' plagiarism.- Chapter 8. Key points derived from the research findings.- Chapter 9. Conclusion: future directions for the understanding-oriented pedagogy.- Appendices.