Amanda Simon
Supplementary Schools and Ethnic Minority Communities (eBook, PDF)
A Social Positioning Perspective
39,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
20 °P sammeln
Amanda Simon
Supplementary Schools and Ethnic Minority Communities (eBook, PDF)
A Social Positioning Perspective
- Format: PDF
- Merkliste
- Auf die Merkliste
- Bewerten Bewerten
- Teilen
- Produkt teilen
- Produkterinnerung
- Produkterinnerung
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei
bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
Hier können Sie sich einloggen
Hier können Sie sich einloggen
Sie sind bereits eingeloggt. Klicken Sie auf 2. tolino select Abo, um fortzufahren.
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
- Geräte: PC
- ohne Kopierschutz
- eBook Hilfe
- Größe: 2.07MB
Andere Kunden interessierten sich auch für
- Billy WongScience Education, Career Aspirations and Minority Ethnic Students (eBook, PDF)71,95 €
- SudeAn Introduction to Ethnic Minority Education in China (eBook, PDF)102,95 €
- Education, Work and Social Change in Britain"e;s Former Coalfield Communities (eBook, PDF)96,29 €
- Joseph F. MurphyUnderstanding Communities of School Leadership (eBook, PDF)53,49 €
- Dave CudworthSchooling and Travelling Communities (eBook, PDF)53,49 €
- Weiyan XiongEthnic Minority-Serving Institutions (eBook, PDF)53,49 €
- Miron Kumar Bhowmik"e;Out of School"e; Ethnic Minority Young People in Hong Kong (eBook, PDF)53,49 €
-
-
-
Produktdetails
- Produktdetails
- Verlag: Palgrave Macmillan UK
- Erscheinungstermin: 26. Mai 2018
- Englisch
- ISBN-13: 9781137500571
- Artikelnr.: 56819900
- Verlag: Palgrave Macmillan UK
- Erscheinungstermin: 26. Mai 2018
- Englisch
- ISBN-13: 9781137500571
- Artikelnr.: 56819900
PART I. Setting the Scene.- Chapter 1. Introduction.- Chapter 2. Supplementary Schools and their Communities.- Chapter 3. The History of Supplementary Schooling.- PART II. Purposes and Positionings of Supplementary Schools.- Chapter 4. Survival and Safeguarding.- Chapter 5. Counteraction and Transformation.- Chapter 6. Recovery.- Part III. Positioning in Practice.- Chapter 7. School C and Mainstream Schooling: An Ambivalent Positioning.- Chapter 8. Everyday Classroom Discourse and the Enactment of the Transformative Agenda.- PART IV. Widening the Scope: Supplementary Schools and Acculturation.- Chapter 9. Supplementary Schools and Acculturation Metanarratives.- Chapter 10. Supplementary Schools and their Communities.
PART I. Setting the Scene.- Chapter 1. Introduction.- Chapter 2. Supplementary Schools and their Communities.- Chapter 3. The History of Supplementary Schooling.- PART II. Purposes and Positionings of Supplementary Schools.- Chapter 4. Survival and Safeguarding.- Chapter 5. Counteraction and Transformation.- Chapter 6. Recovery.- Part III. Positioning in Practice.- Chapter 7. School C and Mainstream Schooling: An Ambivalent Positioning.- Chapter 8. Everyday Classroom Discourse and the Enactment of the Transformative Agenda.- PART IV. Widening the Scope: Supplementary Schools and Acculturation.- Chapter 9. Supplementary Schools and Acculturation Metanarratives.- Chapter 10. Supplementary Schools and their Communities.