Sight as Site in the Digital Age (eBook, PDF)
Art, the Museum, and Representation
171,19 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
0 °P sammeln
Sight as Site in the Digital Age (eBook, PDF)
Art, the Museum, and Representation
- Format: PDF
- Merkliste
- Auf die Merkliste
- Bewerten Bewerten
- Teilen
- Produkt teilen
- Produkterinnerung
- Produkterinnerung
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei
bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
Hier können Sie sich einloggen
Hier können Sie sich einloggen
Sie sind bereits eingeloggt. Klicken Sie auf 2. tolino select Abo, um fortzufahren.
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
- Geräte: PC
- ohne Kopierschutz
- eBook Hilfe
- Größe: 9.27MB
Andere Kunden interessierten sich auch für
- Performance Arts: Research in the Age of Digital Revolution (eBook, PDF)160,49 €
- New Media Spectacles and Multimodal Creativity in a Globalised Asia (eBook, PDF)96,29 €
- Reconceptualizing the Digital Humanities in Asia (eBook, PDF)149,79 €
- Urban Mobilities in Literature and Art Activism (eBook, PDF)139,09 €
- James O'SullivanTowards a Digital Poetics (eBook, PDF)80,24 €
- Kollektive Autor:innenschaft – digital/analog (eBook, PDF)59,99 €
- Julie HolledgeA Global Doll's House (eBook, PDF)71,95 €
-
-
-
Produktdetails
- Produktdetails
- Verlag: Springer Nature Singapore
- Seitenzahl: 253
- Erscheinungstermin: 30. Dezember 2023
- Englisch
- ISBN-13: 9789811992094
- Artikelnr.: 69730506
- Verlag: Springer Nature Singapore
- Seitenzahl: 253
- Erscheinungstermin: 30. Dezember 2023
- Englisch
- ISBN-13: 9789811992094
- Artikelnr.: 69730506
Introduction. Site as Sight in the Digital Age: Art, the Museum and Representation.- Chapter 1.What is a "Site"? Human Scales, Embodied Experiences and the Physical-Digital Interface.- Chapter 2. Site as Sight: Virtual Andersen in East Asia.- Chapter 3. Archives and Museums in the Decontextualised Digital World.- Chapter 4. Do Museums Still Need Objects? Politics of Museums Reconsidered in the Digital Era.- Chapter 5.Museums and Archives in the Age of Artificial Intelligence and Post-Representation.- Chapter 6. Implicit Heritage Values in Online Collection Databases: Assessing the Presentation of Egyptian Artefacts in Art Museum Contexts.- Chapter 7. Large Datasets and the Particularity of Art: Will There Be Any Art in the Deep Learning Age?.- Chapter 8. Van Gogh's Universe in the Crossways of Audiovisual Art and Digital Technology: A Comparative Case Study from an Intermedial Perspective.- Chapter 9. New Stage Aesthetics in the Digital Age.- Chapter 10. Luvv Bazar: Queer and Feminist Representation in Music Video After the Internet.- Chapter 11. Demystify Twenty-First Century Creativity, Innovation and Education through Film Analysis.- Chapter 12. Visual Art as Alternative Epistemological Approach.
Introduction. Site as Sight in the Digital Age: Art, the Museum and Representation.- Chapter 1.What is a "Site"? Human Scales, Embodied Experiences and the Physical-Digital Interface.- Chapter 2. Site as Sight: Virtual Andersen in East Asia.- Chapter 3. Archives and Museums in the Decontextualised Digital World.- Chapter 4. Do Museums Still Need Objects? Politics of Museums Reconsidered in the Digital Era.- Chapter 5.Museums and Archives in the Age of Artificial Intelligence and Post-Representation.- Chapter 6. Implicit Heritage Values in Online Collection Databases: Assessing the Presentation of Egyptian Artefacts in Art Museum Contexts.- Chapter 7. Large Datasets and the Particularity of Art: Will There Be Any Art in the Deep Learning Age?.- Chapter 8. Van Gogh's Universe in the Crossways of Audiovisual Art and Digital Technology: A Comparative Case Study from an Intermedial Perspective.- Chapter 9. New Stage Aesthetics in the Digital Age.- Chapter 10. Luvv Bazar: Queer and Feminist Representation in Music Video After the Internet.- Chapter 11. Demystify Twenty-First Century Creativity, Innovation and Education through Film Analysis.- Chapter 12. Visual Art as Alternative Epistemological Approach.