Nicht lieferbar
Sandwich Composites (eBook, PDF)
Schade – dieser Artikel ist leider ausverkauft. Sobald wir wissen, ob und wann der Artikel wieder verfügbar ist, informieren wir Sie an dieser Stelle.
  • Format: PDF

This book provides insight into composite sandwich panels based on the material aspects, mechanical properties, defect characterization, and secondary process after fabrication, such as drilling and repair. It helps readers select the right material for the right application.

  • Geräte: PC
  • ohne Kopierschutz
  • eBook Hilfe
  • Größe: 25.88MB
Produktbeschreibung
This book provides insight into composite sandwich panels based on the material aspects, mechanical properties, defect characterization, and secondary process after fabrication, such as drilling and repair. It helps readers select the right material for the right application.

Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.