67,95 €
67,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
payback
34 °P sammeln
67,95 €
67,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar

Alle Infos zum eBook verschenken
payback
34 °P sammeln
Als Download kaufen
67,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
payback
34 °P sammeln
Jetzt verschenken
67,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar

Alle Infos zum eBook verschenken
payback
34 °P sammeln
  • Format: PDF

Produktdetails
  • Verlag: Taylor & Francis
  • Seitenzahl: 376
  • Erscheinungstermin: 22. Januar 2024
  • Englisch
  • ISBN-13: 9781000994339
  • Artikelnr.: 69176554

Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.

Autorenporträt
Thomas N. Ingram is a Department Chair Emeritus and Professor of Marketing Emeritus at Colorado State University, USA.

Raymond W. LaForge is the Brown-Forman Professor of Marketing Emeritus at University of Louisville, USA.

Ramon A. Avila is the George and Frances Ball Distinguished Professor of Marketing Emeritus and the founding director of the Center for Professional Selling at Ball State University, USA.

Charles H. Schwepker, Jr. is the Randall and Kelly Harbert Distinguished Marketing Professor at University of Central Missouri, USA.

Michael R. Williams is the American Floral Services Chair in Marketing and Professor of Marketing at Oklahoma City University, USA, and Professor of Marketing Emeritus at Illinois State University, USA.