Nicht lieferbar
Rethinking Play as Pedagogy (eBook, PDF)
Schade – dieser Artikel ist leider ausverkauft. Sobald wir wissen, ob und wann der Artikel wieder verfügbar ist, informieren wir Sie an dieser Stelle.
  • Format: PDF

The conceptualisation and practice of play is core to early childhood pedagogy. In this essential text, contributors from a range of countries and cultures explore how play might be defined, encouraged and interpreted in early years settings and practice.

Produktbeschreibung
The conceptualisation and practice of play is core to early childhood pedagogy. In this essential text, contributors from a range of countries and cultures explore how play might be defined, encouraged and interpreted in early years settings and practice.


Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.

Autorenporträt
Sophie Alcock is senior lecturer in Education at the University of Wellington, New Zealand. Nicola Stobbs is a senior lecturer at the Department for Children & Families, University of Worcester, UK.