Theresa Magdalen Giorza
Learning with Damaged Colonial Places (eBook, PDF)
Posthumanist Pedagogies from a Joburg Preschool
128,39 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
0 °P sammeln
Theresa Magdalen Giorza
Learning with Damaged Colonial Places (eBook, PDF)
Posthumanist Pedagogies from a Joburg Preschool
- Format: PDF
- Merkliste
- Auf die Merkliste
- Bewerten Bewerten
- Teilen
- Produkt teilen
- Produkterinnerung
- Produkterinnerung
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei
bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
Hier können Sie sich einloggen
Hier können Sie sich einloggen
Sie sind bereits eingeloggt. Klicken Sie auf 2. tolino select Abo, um fortzufahren.
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
- Geräte: PC
- ohne Kopierschutz
- eBook Hilfe
- Größe: 10.6MB
Andere Kunden interessierten sich auch für
- New Images of Thought in the Study of Childhood Drawing (eBook, PDF)139,09 €
- Sarah CrinallSustaining Childhood Natures (eBook, PDF)117,69 €
- Karen MaloneTheorising Posthuman Childhood Studies (eBook, PDF)117,69 €
- Social, Material and Political Constructs of Arctic Childhoods (eBook, PDF)117,69 €
- Claudia Diaz-DiazPosthumanist and New Materialist Methodologies (eBook, PDF)96,29 €
- Victoria Jane HargravesChildren and the Ethics of Creativity (eBook, PDF)96,29 €
- Casey Y. MyersChildren and Materialities (eBook, PDF)69,54 €
-
-
-
Produktdetails
- Produktdetails
- Verlag: Springer Singapore
- Erscheinungstermin: 10. Mai 2021
- Englisch
- ISBN-13: 9789811614217
- Artikelnr.: 61827785
- Verlag: Springer Singapore
- Erscheinungstermin: 10. Mai 2021
- Englisch
- ISBN-13: 9789811614217
- Artikelnr.: 61827785
1 Children's pedagogies: Fool's gold and the rush for readiness. The arts in early learning. Artists working with children.- 2 Running a preschool instead of a shop: The economics of early childhood provision in South Africa. Stories about a Johannesburg not-for-profit preschool.- 3 Teaching is research is learning: Legacies of Reggio Emilia and Philosophy with Children. Enquiry based learning, atelieristas and documentations. A/r/tography. Making photos, creating video, re-working data/creata.- 4 Naming and nont-naming: Thresholds of literacy. Opening the doors of literacy. Teaching as welcoming.- 5 Taking fantasy out of the corner: Sensory worlds and the imagination. The importance of nonsense.- 6 Park-ing: Public spaces renegotiated. Toxic landscapes and influx control.- 7 Possibilities of becoming public. Empyting the prison of childhood.
1 Children's pedagogies: Fool's gold and the rush for readiness. The arts in early learning. Artists working with children.- 2 Running a preschool instead of a shop: The economics of early childhood provision in South Africa. Stories about a Johannesburg not-for-profit preschool.- 3 Teaching is research is learning: Legacies of Reggio Emilia and Philosophy with Children. Enquiry based learning, atelieristas and documentations. A/r/tography. Making photos, creating video, re-working data/creata.- 4 Naming and nont-naming: Thresholds of literacy. Opening the doors of literacy. Teaching as welcoming.- 5 Taking fantasy out of the corner: Sensory worlds and the imagination. The importance of nonsense.- 6 Park-ing: Public spaces renegotiated. Toxic landscapes and influx control.- 7 Possibilities of becoming public. Empyting the prison of childhood.