Learning Progressions in Geography Education (eBook, PDF)
International Perspectives
117,69 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
0 °P sammeln
Learning Progressions in Geography Education (eBook, PDF)
International Perspectives
- Format: PDF
- Merkliste
- Auf die Merkliste
- Bewerten Bewerten
- Teilen
- Produkt teilen
- Produkterinnerung
- Produkterinnerung
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei
bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
Hier können Sie sich einloggen
Hier können Sie sich einloggen
Sie sind bereits eingeloggt. Klicken Sie auf 2. tolino select Abo, um fortzufahren.
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
- Geräte: PC
- ohne Kopierschutz
- eBook Hilfe
- Größe: 3.38MB
Andere Kunden interessierten sich auch für
- The Power of Geographical Thinking (eBook, PDF)128,39 €
- Entrepreneurial Learning City Regions (eBook, PDF)85,59 €
- The STEAM Revolution (eBook, PDF)171,19 €
- Education, Space and Urban Planning (eBook, PDF)96,29 €
- Ethnic and Cultural Dimensions of Knowledge (eBook, PDF)53,49 €
- Experiential Learning in Geography (eBook, PDF)149,79 €
- Geospatial Technologies in Geography Education (eBook, PDF)96,29 €
-
-
-
Produktdetails
- Produktdetails
- Verlag: Springer International Publishing
- Erscheinungstermin: 30. Juli 2016
- Englisch
- ISBN-13: 9783319447179
- Artikelnr.: 46924225
- Verlag: Springer International Publishing
- Erscheinungstermin: 30. Juli 2016
- Englisch
- ISBN-13: 9783319447179
- Artikelnr.: 46924225
Preface by the Editors.- Introduction.- Chapter 1: Australia - New Zealand: Do we understand 'progress' first to develop learning progression then?.- Chapter 2: Germany: The need for rigorous conceptualization of progression.- Chapter 3: England: A study of slow and uncertain progress towards mapping progression.- Chapter 4: Sweden: Past didactic influence and present efforts to create learning progression.- Chapter 5: China: Theory and practice in the curriculum for learning progression.- Chapter 6: Spain: Learning progression: from compulsory to non-compulsory geography education.- Chapter 7: Singapore: Curriculum making and geographical learning progression.- Chapter 8: Belgium: Learning progression in geography education: the need for definition.- Chapter 9: South Africa: Looking for geographical learning progression principles in the schools.- Chapter 10: Turkey: Learning progression in K-12: a critical overview and prospect for the future.- Chapter 11: Russia: Geographical education of school children at LSU (preliminary).- Chapter 12: Japan: Learning progression in Japanese geography education (preliminary).- Glossary.
Preface by the Editors.- Introduction.- Chapter 1: Australia - New Zealand: Do we understand 'progress' first to develop learning progression then?.- Chapter 2: Germany: The need for rigorous conceptualization of progression.- Chapter 3: England: A study of slow and uncertain progress towards mapping progression.- Chapter 4: Sweden: Past didactic influence and present efforts to create learning progression.- Chapter 5: China: Theory and practice in the curriculum for learning progression.- Chapter 6: Spain: Learning progression: from compulsory to non-compulsory geography education.- Chapter 7: Singapore: Curriculum making and geographical learning progression.- Chapter 8: Belgium: Learning progression in geography education: the need for definition.- Chapter 9: South Africa: Looking for geographical learning progression principles in the schools.- Chapter 10: Turkey: Learning progression in K-12: a critical overview and prospect for the future.- Chapter 11: Russia: Geographical education of school children at LSU (preliminary).- Chapter 12: Japan: Learning progression in Japanese geography education (preliminary).- Glossary.