Language and Institutional Identity in the Post-Apartheid South African Higher Education (eBook, PDF)
Perspectives on Policy and Practice
149,79 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
0 °P sammeln
Language and Institutional Identity in the Post-Apartheid South African Higher Education (eBook, PDF)
Perspectives on Policy and Practice
- Format: PDF
- Merkliste
- Auf die Merkliste
- Bewerten Bewerten
- Teilen
- Produkt teilen
- Produkterinnerung
- Produkterinnerung
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei
bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
Hier können Sie sich einloggen
Hier können Sie sich einloggen
Sie sind bereits eingeloggt. Klicken Sie auf 2. tolino select Abo, um fortzufahren.
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
- Geräte: PC
- ohne Kopierschutz
- eBook Hilfe
- Größe: 2.11MB
Andere Kunden interessierten sich auch für
- Neoliberalization of English Language Policy in the Global South (eBook, PDF)149,79 €
- Jennifer Joan BaldwinLanguages other than English in Australian Higher Education (eBook, PDF)96,29 €
- Language Policies and the Politics of Language Practices (eBook, PDF)128,39 €
- Abhimanyu SharmaReconceptualising Power in Language Policy (eBook, PDF)96,29 €
- Nicholas FaraclasCommunity Based Research in Language Policy and Planning (eBook, PDF)96,29 €
- Mohammed ErrihaniLanguage, Power, and the Economics of Education in Morocco (eBook, PDF)139,09 €
- Language Education Programs (eBook, PDF)139,09 €
-
-
-
Produktdetails
- Produktdetails
- Verlag: Springer International Publishing
- Erscheinungstermin: 21. März 2022
- Englisch
- ISBN-13: 9783030859619
- Artikelnr.: 63638305
- Verlag: Springer International Publishing
- Erscheinungstermin: 21. März 2022
- Englisch
- ISBN-13: 9783030859619
- Artikelnr.: 63638305
1. Introduction: language, identity and African universities.- 2. Institutional language policy and identity construction at a former Afrikaans medium university.- 3. Identity and Linguistic Culture at the University of Limpopo.- 4. From 'Black' to 'Kaleidoscope': Institutional Curriculum and Linguistic reforms at a historically Black University.- 5. The carry over effects of teacher education programmes on monolingualism: Towards a decolonized university.- 6. IsiZulu as the Medium of Instruction in a South African University: Implications for institutional identity shift.- 7. "You dare not bring the 'what you calls ...": Marginalization of Indigenous Languages in Higher Education.- 8. From fixity to fluidity: A critique of Higher Education Language Policy.- 9. To be and to know: Towards decolonized multilingual university.
1. Introduction: language, identity and African universities.- 2. Institutional language policy and identity construction at a former Afrikaans medium university.- 3. Identity and Linguistic Culture at the University of Limpopo.- 4. From 'Black' to 'Kaleidoscope': Institutional Curriculum and Linguistic reforms at a historically Black University.- 5. The carry over effects of teacher education programmes on monolingualism: Towards a decolonized university.- 6. IsiZulu as the Medium of Instruction in a South African University: Implications for institutional identity shift.- 7. "You dare not bring the 'what you calls ...": Marginalization of Indigenous Languages in Higher Education.- 8. From fixity to fluidity: A critique of Higher Education Language Policy.- 9. To be and to know: Towards decolonized multilingual university.