106,99 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
0 °P sammeln
- Format: PDF
- Merkliste
- Auf die Merkliste
- Bewerten Bewerten
- Teilen
- Produkt teilen
- Produkterinnerung
- Produkterinnerung
![](https://bilder.buecher.de/images/aktion/tolino/tolino-select-logo.png)
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei
bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
Hier können Sie sich einloggen
Hier können Sie sich einloggen
Sie sind bereits eingeloggt. Klicken Sie auf 2. tolino select Abo, um fortzufahren.
![](https://bilder.buecher.de/images/aktion/tolino/tolino-select-logo.png)
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
- Geräte: PC
- ohne Kopierschutz
- eBook Hilfe
- Größe: 13.2MB
Andere Kunden interessierten sich auch für
- Laura LeeJapanese Cinema Between Frames (eBook, PDF)96,29 €
- Kristoffer NohedenSurrealism, Cinema, and the Search for a New Myth (eBook, PDF)96,29 €
- Jane BarnwellProduction Design & the Cinematic Home (eBook, PDF)106,99 €
- Reassessing the Hitchcock Touch (eBook, PDF)106,99 €
- Rethinking Genre in Contemporary Global Cinema (eBook, PDF)149,79 €
- Stuart Marshall BenderLegacies of the Degraded Image in Violent Digital Media (eBook, PDF)58,84 €
- Amir KhanComedies of Nihilism (eBook, PDF)53,49 €
-
-
-
Produktdetails
- Produktdetails
- Verlag: Springer International Publishing
- Erscheinungstermin: 13. März 2020
- Englisch
- ISBN-13: 9783030316570
- Artikelnr.: 58822944
- Verlag: Springer International Publishing
- Erscheinungstermin: 13. März 2020
- Englisch
- ISBN-13: 9783030316570
- Artikelnr.: 58822944
Introduction.- THRESHOLDS AND BOUNDARIES.- Stations.- i. The station as stage.- ii. Lovers' separations.- iii. World War 2.- Wartime homecoming.- iv. Stations and death.- WATER.- i. The waterside.- Ship and boat departure.- ii. On water.- iii. In and under water.- KEY ENDING TROPES AND MOTIFS.- i. Sunsets.- ii. Voice-overs.- iii. 'Let's go home'.- iv. Looking at or addressing the camera.- v. Emblematic shots.- vi. Theatricality.- BEACHES.- Introduction.- Early History.- i. Silent Cinema.- ii. The 1930s.- iii. World War 2.- Concepts and development.- i. The Woman on the Beach.- 1954 and after.- ii. Beach holidays.- iii. Tabula rasa.- iv. Empty beach.- v. Renewal.- Auteurist inflections.- i. La nouvelle vague and after.- ii. Beach auteurs: Fellini, Kurys, Ozon, Kitano.- Themes and motifs.- i. Death.- Dying.- Suicides.- ii. War.- iii. Hallucination, breakdown and insanity.- iv. The family and childhood.- v. Mourning and solitary reflection.- vi. Home movies.- vii. Fantasy.- viii. Apocalypse and post-apocalypse.- ix. Paradise and lost paradise.- x. Other categories and Conclusion.- Appendix: Films with beach endings.- Bibliography.
Introduction.- THRESHOLDS AND BOUNDARIES.- Stations.- i. The station as stage.- ii. Lovers' separations.- iii. World War 2.- Wartime homecoming.- iv. Stations and death.- WATER.- i. The waterside.- Ship and boat departure.- ii. On water.- iii. In and under water.- KEY ENDING TROPES AND MOTIFS.- i. Sunsets.- ii. Voice-overs.- iii. 'Let's go home'.- iv. Looking at or addressing the camera.- v. Emblematic shots.- vi. Theatricality.- BEACHES.- Introduction.- Early History.- i. Silent Cinema.- ii. The 1930s.- iii. World War 2.- Concepts and development.- i. The Woman on the Beach.- 1954 and after.- ii. Beach holidays.- iii. Tabula rasa.- iv. Empty beach.- v. Renewal.- Auteurist inflections.- i. La nouvelle vague and after.- ii. Beach auteurs: Fellini, Kurys, Ozon, Kitano.- Themes and motifs.- i. Death.- Dying.- Suicides.- ii. War.- iii. Hallucination, breakdown and insanity.- iv. The family and childhood.- v. Mourning and solitary reflection.- vi. Home movies.- vii. Fantasy.- viii. Apocalypse and post-apocalypse.- ix. Paradise and lost paradise.- x. Other categories and Conclusion.- Appendix: Films with beach endings.- Bibliography.