13,99 €
Statt 15,95 €**
13,99 €
inkl. MwSt.
**Preis der gedruckten Ausgabe (Broschiertes Buch)
Sofort per Download lieferbar
payback
0 °P sammeln
13,99 €
Statt 15,95 €**
13,99 €
inkl. MwSt.
**Preis der gedruckten Ausgabe (Broschiertes Buch)
Sofort per Download lieferbar

Alle Infos zum eBook verschenken
payback
0 °P sammeln
Als Download kaufen
Statt 15,95 €****
13,99 €
inkl. MwSt.
**Preis der gedruckten Ausgabe (Broschiertes Buch)
Sofort per Download lieferbar
payback
0 °P sammeln
Jetzt verschenken
Statt 15,95 €****
13,99 €
inkl. MwSt.
**Preis der gedruckten Ausgabe (Broschiertes Buch)
Sofort per Download lieferbar

Alle Infos zum eBook verschenken
payback
0 °P sammeln
  • Format: ePub

Wissenschaftlicher Aufsatz aus dem Jahr 2010 im Fachbereich Anglistik - Linguistik, Madras Christian College , Sprache: Deutsch, Abstract: Abstract: This article demonstrates the use of stylistics in deconstructing D.H. Lawrence's Piano. A careful and complete analysis of one schematically foregrounded style marker the concrete countable noun 'piano' which has been incrementally repeated thrice, provides persuasive evidence of the overall value of stylistics as a "bridge discipline" (Leech 2) between linguistics and literary theory to enhance the appreciation of Lawrence's poetic artistry and…mehr

  • Geräte: eReader
  • ohne Kopierschutz
  • eBook Hilfe
  • Größe: 0.27MB
Produktbeschreibung
Wissenschaftlicher Aufsatz aus dem Jahr 2010 im Fachbereich Anglistik - Linguistik, Madras Christian College , Sprache: Deutsch, Abstract: Abstract: This article demonstrates the use of stylistics in deconstructing D.H. Lawrence's Piano. A careful and complete analysis of one schematically foregrounded style marker the concrete countable noun 'piano' which has been incrementally repeated thrice, provides persuasive evidence of the overall value of stylistics as a "bridge discipline" (Leech 2) between linguistics and literary theory to enhance the appreciation of Lawrence's poetic artistry and genius. Incremental repetition which by itself, "is probably the most readily identifiable of ballad characteristics," (Bold 29) has been schematically foregrounded in the literary text Piano. The deconstructive analysis of this schematically foregrounded feature reveals the aporia and the impossibility of unravelling the various ambiguities which are easily overlooked in a commonsensical, liberal humanist "expressive realist" reading of the poem.

Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.