Nancy Harhut
Gebundenes Buch
Using Behavioral Science in Marketing
Drive Customer Action and Loyalty by Prompting Instinctive Responses
Versandkostenfrei!
Versandfertig in 1-2 Wochen
Weitere Ausgaben:
PAYBACK Punkte
57 °P sammeln!
Apply behavioral science techniques in key areas of marketing to drive consumer action for increased engagement and conversion rates.
Nancy Harhut is Co-Founder and Chief Creative Officer at HBT Marketing, a consultancy which specializes in applying human behaviour techniques to marketing and whose clients include H&R Block, AARP and Transamerica. Based in Boston, Massachusetts, she previously held senior creative management positions with agencies within the IPG and Publicis networks, where she worked with clients including Dell, Bank of America and AT&T. A regular international conference keynoter, she has been recognized as an Online Marketing Institute Top 40 Digital Strategist and Ad Club Top 100 Creative Influencer.
Produktbeschreibung
- Verlag: Kogan Page
- Seitenzahl: 290
- Erscheinungstermin: 30. August 2022
- Englisch
- Abmessung: 240mm x 161mm x 23mm
- Gewicht: 814g
- ISBN-13: 9781398606685
- ISBN-10: 1398606685
- Artikelnr.: 63237500
Herstellerkennzeichnung
Libri GmbH
Europaallee 1
36244 Bad Hersfeld
gpsr@libri.de
"Marketing professionals can benefit greatly from this book. Its engaging style and numerous research-based takeaways make it a standout in the field." Robert Cialdini, Author of Influence and Pre-Suasion
Für dieses Produkt wurde noch keine Bewertung abgegeben. Wir würden uns sehr freuen, wenn du die erste Bewertung schreibst!
Eine Bewertung schreiben
Eine Bewertung schreiben
Andere Kunden interessierten sich für