Nancy Harhut
Broschiertes Buch
Using Behavioral Science in Marketing
Drive Customer Action and Loyalty by Prompting Instinctive Responses
PAYBACK Punkte
13 °P sammeln!
Apply behavioral science techniques in key areas of marketing to drive consumer action for increased engagement and conversion rates.
Nancy Harhut
Produktbeschreibung
- Verlag: Kogan Page
- Artikelnr. des Verlages: 13892
- Seitenzahl: 288
- Erscheinungstermin: August 2022
- Englisch
- Abmessung: 234mm x 156mm x 19mm
- Gewicht: 440g
- ISBN-13: 9781398606487
- ISBN-10: 1398606480
- Artikelnr.: 63208230
Herstellerkennzeichnung
Libri GmbH
Europaallee 1
36244 Bad Hersfeld
gpsr@libri.de
"Marketing professionals can benefit greatly from this book. Its engaging style and numerous research-based takeaways make it a standout in the field." Robert Cialdini, Author of Influence and Pre-Suasion
Für dieses Produkt wurde noch keine Bewertung abgegeben. Wir würden uns sehr freuen, wenn du die erste Bewertung schreibst!
Eine Bewertung schreiben
Eine Bewertung schreiben
Andere Kunden interessierten sich für