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Explores both the benefits and disadvantages of the developments in global communication. The author discusses the annoyance and dangers of BlackBerrys in meeting rooms, hands-free kits in conversation, and using a phone or iPod whilst driving.

Produktbeschreibung
Explores both the benefits and disadvantages of the developments in global communication. The author discusses the annoyance and dangers of BlackBerrys in meeting rooms, hands-free kits in conversation, and using a phone or iPod whilst driving.
Autorenporträt
Thomas L. Friedman has been awarded the Pulitzer Prize three times for his work with The New York Times, where he serves as the foreign affairs columnist, and is read by everyone from small-business owners to President Obama. Friedman is also the author of From Beirut to Jerusalem (1989), which won both the National Book Award and the Overseas Press Club Award, The Lexus and the Olive Tree (1999), Longitudes and Attitudes (2002), The World Is Flat (2005), which won the first Financial Times/Goldman Sachs Business Book of the Year Award, and Hot, Flat, and Crowded (2008). He lives in Bethesda, Maryland.
Rezensionen

Süddeutsche Zeitung - Rezension
Süddeutsche Zeitung | Besprechung von 14.06.2008

Zum Thema
Erfolg durch Offenheit
Michael Stuber: Diversity. Das Potenzial von Vielfalt nutzen – den Erfolg durch Offenheit steigern. Luchterhand Verlag, München 2004, 272 Seiten, 39 Euro.
Das Standardwerk über Diversity Management im deutschsprachigen Raum. Der Autor gilt als einer der führenden Berater hierzulande.
Die Vielfalt managen
Thomas L. Friedman: Die Welt ist flach. Eine kurze Geschichte des 21. Jahrhunderts. Suhrkamp Verlag, Frankfurt am Main 2006, 712 Seiten, 26,80 Euro.
Unternehmen sind heute weltweit stärker vernetzt als je zuvor. Diese Vielfalt zu managen, entscheidet immer stärker über den Geschäftserfolg.
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