26,99 €
inkl. MwSt.
Versandkostenfrei*
Versandfertig in über 4 Wochen
payback
13 °P sammeln
  • Broschiertes Buch

This insightful book, now available in paper, provides a simple framework for learning how to transform organizations to meet new competitive challenges. It provides a concrete agenda which managers can use to think about and implement fundamental, revolutionary changes necessary to turn companies away from old habits and toward new opportunities.
Das lehrreiche Buch jetzt als Paperback-Ausgabe! Hier lernen Sie, wie man Organisationen so umgestaltet, daß sie den Herausforderungen des Wettbewerbs auf einem immer härter umkämpften, globalen Markt begegnen können. Eine konkrete Anleitung zum
…mehr

Produktbeschreibung
This insightful book, now available in paper, provides a simple framework for learning how to transform organizations to meet new competitive challenges. It provides a concrete agenda which managers can use to think about and implement fundamental, revolutionary changes necessary to turn companies away from old habits and toward new opportunities.
Das lehrreiche Buch jetzt als Paperback-Ausgabe! Hier lernen Sie, wie man Organisationen so umgestaltet, daß sie den Herausforderungen des Wettbewerbs auf einem immer härter umkämpften, globalen Markt begegnen können. Eine konkrete Anleitung zum Handeln für Manager und Studenten! Mit wertvollen Einblicken in Philosophien und Führungsstile bekannter Führungskräfte. (11/97)
Autorenporträt
NOEL M. TICHY is a professor at the University of Michigan's Graduate School of Business and the author of several books including Managing Strategic Change. MARY ANNE DEVANNA was, until her recent death, Associate Dean of Columbia University's Graduate School of Business and coeditor of The Portable MBA and Strategic Human Resource Management.