
Interactive Direct Teaching Based on Constructivist Learning (IDTBCL)
Interactions between Chemical Species
Versandfertig in 6-10 Tagen
PAYBACK Punkte
10 °P sammeln!
This study presents a new perspective on the teaching practice of the constructivist learning approach. It is an experimental study that successfully integrates the interactive direct teaching model with the constructivist learning through a systematic approach. Implementation of Interactive Direct Teaching Based on Constructivist Learning in chemistry teaching instead of traditional is promising in terms of the realization of meaningful learning.
Professor Ahmet Gürses is lecturer and researcher in the Department of Chemistry Education, Faculty of Education, and Atatürk University, Turkey.Professor Gürses has published many scientific articles and books. His fields of interest are physical chemistry chemistry education, surface chemistry, polymer chemistry, and polymer¿clay nanocomposites.
Produktbeschreibung
- Verlag: LAP Lambert Academic Publishing
- Seitenzahl: 84
- Erscheinungstermin: 22. November 2016
- Englisch
- Abmessung: 220mm x 150mm x 6mm
- Gewicht: 143g
- ISBN-13: 9783330005600
- ISBN-10: 3330005602
- Artikelnr.: 47142425
Herstellerkennzeichnung
Die Herstellerinformationen sind derzeit nicht verfügbar.
Für dieses Produkt wurde noch keine Bewertung abgegeben. Wir würden uns sehr freuen, wenn du die erste Bewertung schreibst!
Eine Bewertung schreiben
Eine Bewertung schreiben
Andere Kunden interessierten sich für