
Broschiertes Buch
Discourse and Social Media
Versandkostenfrei!
Versandfertig in über 4 Wochen
PAYBACK Punkte
31 °P sammeln!
This collection breaks ground on how discourse scholars, coming from a range of disciplinary perspectives, can critically analyse different social media including YouTube, Facebook, Twitter, and News. This book was originally published as a special issue of the Journal of Multicultural Discourses.
Gwen Bouvier is Assistant Professor in Social Media at Zayed University, Abu Dhabi, UAE. Her main areas of research interest are social media, the Middle East region, and news representation. Her recent publications have focused on 9/11 and representation, discourse analysis, social media, and the visual (mis)representation of crises in news.
Produktbeschreibung
- Verlag: Taylor & Francis
- Seitenzahl: 136
- Erscheinungstermin: 12. Januar 2018
- Englisch
- Abmessung: 177mm x 246mm x 11mm
- Gewicht: 250g
- ISBN-13: 9781138502543
- ISBN-10: 1138502545
- Artikelnr.: 50855142
Herstellerkennzeichnung
Libri GmbH
Europaallee 1
36244 Bad Hersfeld
gpsr@libri.de
Für dieses Produkt wurde noch keine Bewertung abgegeben. Wir würden uns sehr freuen, wenn du die erste Bewertung schreibst!
Eine Bewertung schreiben
Eine Bewertung schreiben
Andere Kunden interessierten sich für