Developing Graphics Frameworks with Java and OpenGL
Versandkostenfrei!
Versandfertig in über 4 Wochen
Weitere Ausgaben:
PAYBACK Punkte
36 °P sammeln!
Developing Graphics Frameworks with Java and OpenGL shows you how to create software for rendering complete three-dimensional scenes. The authors explain the foundational theoretical concepts as well as the practical programming techniques that will enable you to create your own animated and interactive computer-generated worlds.
Lee Stemkoski is a professor of mathematics and computer science. He earned his Ph.D. in mathematics from Dartmouth College in 2006 and has been teaching at the college level since. His specialties are computer graphics, video game development, and virtual and augmented reality programming. James Cona is an up and coming software engineer who studied computer science at Adelphi University. Some of his specific interests include music, video game programming, 3D graphics, artificial intelligence, and clear and efficient software development in general.
Produktbeschreibung
- Verlag: Taylor & Francis Ltd
- Seitenzahl: 298
- Erscheinungstermin: 22. Juni 2022
- Englisch
- Abmessung: 251mm x 175mm x 20mm
- Gewicht: 622g
- ISBN-13: 9780367720698
- ISBN-10: 0367720698
- Artikelnr.: 63086534
Herstellerkennzeichnung
Libri GmbH
Europaallee 1
36244 Bad Hersfeld
gpsr@libri.de
Für dieses Produkt wurde noch keine Bewertung abgegeben. Wir würden uns sehr freuen, wenn du die erste Bewertung schreibst!
Eine Bewertung schreiben
Eine Bewertung schreiben
Andere Kunden interessierten sich für