Tom Ollerton
eBook, ePUB

Using Creativity and Data in Marketing (eBook, ePUB)

Unlocking Creative Value with Insight and Imagination

Erscheint vor. 03.09.25
24,95 €
inkl. MwSt.
Alle Infos zum eBook verschenken
Unser Service für Vorbesteller - dein Vorteil ohne Risiko:
Sollten wir den Preis dieses Artikels vor dem Erscheinungsdatum senken, werden wir dir den Artikel bei der Auslieferung automatisch zum günstigeren Preis berechnen.
Weitere Ausgaben:
PAYBACK Punkte
12 °P sammeln!
The availability of data analytics has turned the marketing world upside down, but data is only part of the picture. The ability to take the data and blend it with creative thinking is now an essential skill for any marketer looking to create truly impactful campaigns.Using Creativity and Data in Marketing is a practical approach to how you can transform quantitative data into groundbreaking creative strategies. It features original research, encapsulating insights from in-depth interviews with senior global marketers at the forefront of this evolution from brands such as L'Oreal, Kenvue, Brom...