Peter Jarvis
eBook, PDF
Towards a Comprehensive Theory of Human Learning (eBook, PDF)
PAYBACK Punkte
28 °P sammeln!
This book assesses theories of learning across all ages to construct a new model for analysing how humans learn.
Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.
- Geräte: PC
- mit Kopierschutz
- eBook Hilfe
- Größe: 7.91MB
- Text-to-Speech
- E-Mail des Verlags für Barrierefreiheitsfragen: ebookqueries@tandf.co.uk
- Seitennummerierung folgt dem gedruckten Werk
- Kurze Alternativtexte für nicht-textuelle Inhalte vorhanden
- Navigierbarer Index mit direktem Zugriff auf Indexbegriffe
- Navigierbares Inhaltsverzeichnis für direkten Zugriff auf Text und Medien
Peter Jarvis is an internationally renowned expert in the field of adult learning and continuing education. He is Professor of Continuing Education at the University of Surrey, UK, and honorary Adjunct Professor in Adult Education at the University of Georgia, USA.
Produktbeschreibung
- Verlag: Taylor & Francis eBooks
- Seitenzahl: 232
- Erscheinungstermin: 6. August 2012
- Englisch
- ISBN-13: 9781134254842
- Artikelnr.: 38248883
'It is easy to see how Jarvis's views are heady and stimulating intellectual fodder for workshops, and certainly learners must feel empowered by being treated as the ultimate and privileged sources of knowledge about learning. Jarvis is intellectually eclectic on a grand scale, and attempts to contextualise his views within existentialist philosophy, phenomenology, social anthropology, psycho-analysis, and many other schemes of thought. All of this is accomplished with great zest and verve.'
- British Journal of Educational Technology Vol 38 No 2 2007
- British Journal of Educational Technology Vol 38 No 2 2007
'It is easy to see how Jarvis's views are heady and stimulating intellectual fodder for workshops, and certainly learners must feel empowered by being treated as the ultimate and privileged sources of knowledge about learning. Jarvis is intellectually eclectic on a grand scale, and attempts to contextualise his views within existentialist philosophy, phenomenology, social anthropology, psycho-analysis, and many other schemes of thought. All of this is accomplished with great zest and verve.'
- British Journal of Educational Technology Vol 38 No 2 2007
- British Journal of Educational Technology Vol 38 No 2 2007
Für dieses Produkt wurde noch keine Bewertung abgegeben. Wir würden uns sehr freuen, wenn du die erste Bewertung schreibst!
Eine Bewertung schreiben
Eine Bewertung schreiben
Andere Kunden interessierten sich für