43,95 €
43,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 23.05.25
payback
22 °P sammeln
43,95 €
43,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 23.05.25

Alle Infos zum eBook verschenken
payback
22 °P sammeln
Als Download kaufen
43,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 23.05.25
payback
22 °P sammeln
Jetzt verschenken
43,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 23.05.25

Alle Infos zum eBook verschenken
payback
22 °P sammeln

Unser Service für Vorbesteller - Ihr Vorteil ohne Risiko:
Sollten wir den Preis dieses Artikels vor dem Erscheinungsdatum senken, werden wir Ihnen den Artikel bei der Auslieferung automatisch zum günstigeren Preis berechnen.
  • Format: ePub

Bringing together leading scholars and practitioners, Rethinking Writing Education in the Age of Generative AI offers a timely exploration of pressing issues in writing pedagogies within an increasingly AI-mediated educational landscape.

  • Geräte: eReader
  • mit Kopierschutz
  • eBook Hilfe
  • Größe: 9.19MB
Produktbeschreibung
Bringing together leading scholars and practitioners, Rethinking Writing Education in the Age of Generative AI offers a timely exploration of pressing issues in writing pedagogies within an increasingly AI-mediated educational landscape.


Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.


Hinweis: Dieser Artikel kann nur an eine deutsche Lieferadresse ausgeliefert werden.
Autorenporträt
Zhongfeng Tian is an Assistant Professor of Bilingual Education at Rutgers University-Newark, USA. His research, grounded in translanguaging theory, focuses on collaborating with pre- and in-service teachers to foster equitable, inclusive, and socially just learning environments for bi/multilingual students in ESL and dual language bilingual education contexts. Chaoran Wang is an Assistant Professor of Writing and a Multilingual Writing Specialist at Colby College, USA. Her research examines multilingual literacy and the role of technology through the intersecting perspectives of applied linguistics, writing studies, and educational technologies.