HBR's 10 Must Reads on Marketing, Updated and Expanded (featuring

HBR's 10 Must Reads on Marketing, Updated and Expanded (featuring "Marketing Myopia" by Theodore Levitt) (eBook, ePUB)

Erscheint vor. 03.03.26
15,95 €
inkl. MwSt.
Alle Infos zum eBook verschenken
Unser Service für Vorbesteller - dein Vorteil ohne Risiko:
Sollten wir den Preis dieses Artikels vor dem Erscheinungsdatum senken, werden wir dir den Artikel bei der Auslieferung automatisch zum günstigeren Preis berechnen.
Weitere Ausgaben:
PAYBACK Punkte
8 °P sammeln!
Put your customers at the center of your business.If you read nothing else on marketing, read this book. We've chosen a new selection of current and classic Harvard Business Review articles that will help you identify who your customers are, define the right ways to reach them, and ensure they stay loyal to your company.This book will inspire you to:Understand what customers really wantPersonalize the end-to-end customer journeyUse AI tools to manage your brandDecide whether psychological targeting is right for your companyAlign your sales and marketing teamsMeasure the real value of satisfied...

Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, D ausgeliefert werden.