HBR's 10 Must Reads on Marketing, Updated and Expanded (featuring

HBR's 10 Must Reads on Marketing, Updated and Expanded (featuring "Marketing Myopia" by Theodore Levitt) (eBook, ePUB)

Erscheint vor. 03.03.26
14,95 €
inkl. MwSt.
Alle Infos zum eBook verschenken
Unser Service für Vorbesteller - dein Vorteil ohne Risiko:
Sollten wir den Preis dieses Artikels vor dem Erscheinungsdatum senken, werden wir dir den Artikel bei der Auslieferung automatisch zum günstigeren Preis berechnen.
Weitere Ausgaben:
PAYBACK Punkte
7 °P sammeln!
Put customers at the core of your business.If you read nothing else on marketing, read this book. We've chosen a new selection of current and classic Harvard Business Review articles that will help you connect better with your established customers, develop offerings that attract new ones, and unlock opportunities for growth.This book will inspire you to:Align your sales and marketing teams for maximum impactMeasure the real-world value of customer loyaltyBlend human and machine intelligence to manage your brandReap the benefits of psychological targeting, ethicallyDevelop influenc...

Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, D ausgeliefert werden.