Google v. Louis Vuitton - A Case Study (eBook, ePUB)

EU Trademark Law, Online Advertisement, Effects-Test and Functions of a Trademark

Sofort per Download lieferbar
5,99 €
inkl. MwSt.
Alle Infos zum eBook verschenken
PAYBACK Punkte
0 °P sammeln!
Essay aus dem Jahr 2011 im Fachbereich Jura - Sonstiges, Note: A (Very Good), Ludwig-Maximilians-Universität München (IELPO LL.M Program (ielpo.org)), Veranstaltung: Course "Trade-Related Intellectual Property Rights", held by Bruno van Pottelsberghe, Full-Time Professor at the Universite¿ Libre de Bruxelles (ULB), Solvay Brussels School of Economics and Management (SBS- EM)., Sprache: Deutsch, Abstract: This essay addresses one of the most famous disputes over the use of trademarks as keywords in online search engines: Google v Louis Vuitton. It arose over a crucial question for the future...

Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.