
Customer Evaluations of Service Failure and Recovery Encounters (eBook, ePUB)
Versandkostenfrei!
Sofort per Download lieferbar
Statt: 52,95 €**
39,99 €
inkl. MwSt. und vom Verlag festgesetzt.
**Preis der gedruckten Ausgabe (Broschiertes Buch)
Alle Infos zum eBook verschenkenWeitere Ausgaben:
PAYBACK Punkte
0 °P sammeln!
**Preis der gedruckten Ausgabe (Broschiertes Buch)
Doctoral Thesis / Dissertation from the year 2002 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 1.3, University of Nottingham, language: English, abstract: Although there is a substantial literature on customer (dis)satisfaction and complaining behaviour, relatively little progress has been made in developing a theoretical understanding of how consumer evaluate a company¿s response to service failure and ... Die Arbeit erhielt den ITB Wissenschaftspreis 2004
Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.