
Arvind Upadhyay
Broschiertes Buch
WHY DO PRODUCTS, IDEAS, AND BEHAVIORS CATCH ON?
Versandfertig in 1-2 Wochen
PAYBACK Punkte
9 °P sammeln!
Having a great marketing strategy in place is key to the success of any business. Without a marketing strategy, you lack focus. And without focus, you will, quite simply, fail to reach any of the goals and objectives that you have set. Failure to plan is planning to fail. Read This WHY DO PRODUCT, IDEAS,AND BEHAVIOR CAUGHT ON? By ARVIND UPADHYAY
Produktbeschreibung
- Verlag: Notion Press
- Seitenzahl: 134
- Erscheinungstermin: 7. Juli 2022
- Englisch
- Abmessung: 229mm x 152mm x 8mm
- Gewicht: 206g
- ISBN-13: 9798887493657
- Artikelnr.: 65735560
Herstellerkennzeichnung
Libri GmbH
Europaallee 1
36244 Bad Hersfeld
gpsr@libri.de
Für dieses Produkt wurde noch keine Bewertung abgegeben. Wir würden uns sehr freuen, wenn du die erste Bewertung schreibst!
Eine Bewertung schreiben
Eine Bewertung schreiben
Andere Kunden interessierten sich für