
Why Are We Still Doing That?
Positive Alternatives to Problematic Teaching Practices
Versandfertig in 1-2 Wochen
PAYBACK Punkte
14 °P sammeln!
The best-selling authors of Total Participation Techniques address 16 common educational practices that undermine student learning and offer better ways to achieve the intended aims.
Pérsida Himmele is a professor of teacher education at Millersville University in southeastern Pennsylvania. She has served as an elementary and middle school teacher, a district administrator, an English language learner program consultant, and a public speaker on issues related to student engagement and teaching in diverse classrooms. Pérsida earned her PhD in intercultural education from Biola University and her master's degree in elementary and bilingual education from SUNY Buffalo.
Produktbeschreibung
- Verlag: Association for Supervision & Curriculum Development
- Seitenzahl: 144
- Erscheinungstermin: 29. September 2021
- Englisch
- Abmessung: 229mm x 152mm x 8mm
- Gewicht: 218g
- ISBN-13: 9781416630517
- ISBN-10: 1416630511
- Artikelnr.: 62892662
Herstellerkennzeichnung
Libri GmbH
Europaallee 1
36244 Bad Hersfeld
gpsr@libri.de
Für dieses Produkt wurde noch keine Bewertung abgegeben. Wir würden uns sehr freuen, wenn du die erste Bewertung schreibst!
Eine Bewertung schreiben
Eine Bewertung schreiben
Andere Kunden interessierten sich für