
Gebundenes Buch
The True Value of Csr
Corporate Identity and Stakeholder Perceptions
Herausgegeben: Fryzel, Barbara
Versandkostenfrei!
Versandfertig in 6-10 Tagen
Weitere Ausgaben:
PAYBACK Punkte
38 °P sammeln!
By considering the importance of Corporate Social Responsibility (CSR) as a business paradigm but also as a growing scepticism about it's outcomes, The True Value of CSR answers questions about true value behind this concept, motivations of firms embedding CSR in their core strategies and a capacity of CSR to make a real difference on the market.
Barbara Fryzel is Associate Professor of Management at the Jagiellonian University, Poland, and an economist. She was an Honorary Research Fellow at the University College London in 2006-2008 and is a laureate of the fellowship program of the Foundation for Polish Science. She is also a management practitioner, working previously with British Petroleum, Royal Ahold and CBRE.
Produktbeschreibung
- Verlag: Palgrave Macmillan / Palgrave Macmillan UK / Springer Palgrave Macmillan
- Artikelnr. des Verlages: 978-1-137-43318-3
- 2015 edition
- Seitenzahl: 301
- Erscheinungstermin: 19. Dezember 2014
- Englisch
- Abmessung: 216mm x 140mm x 19mm
- Gewicht: 518g
- ISBN-13: 9781137433183
- ISBN-10: 1137433183
- Artikelnr.: 41198512
Herstellerkennzeichnung
Libri GmbH
Europaallee 1
36244 Bad Hersfeld
gpsr@libri.de
Für dieses Produkt wurde noch keine Bewertung abgegeben. Wir würden uns sehr freuen, wenn du die erste Bewertung schreibst!
Eine Bewertung schreiben
Eine Bewertung schreiben
Andere Kunden interessierten sich für