
Kate Hardcastle
Broschiertes Buch
The Science of Shopping
How Psychology and Innovation Create a Winning Retail Strategy
Versandkostenfrei!
Sofort lieferbar
PAYBACK Punkte
13 °P sammeln!
Understand the psychological, technological and strategic elements behind creating engaging shopper experiences that drive retail growth.
Kate Hardcastle is a multi-award-winning international consumer expert, broadcaster and commentator based in London, UK. With over 20 years' experience in consumer behaviour and retail, she works with some of the world's biggest brands and in 2018 was awarded an MBE for services to business and entrepreneurship. She appears regularly on the BBC, ITV, Channel 4, and Sky News, as well as in Forbes and the Financial Times, and presents at events including the Financial Times Retail Summit, Retail World Congress, The Retail Summit UAE, Shop Talk Las Vegas, The Tech Show and Ideal Home Show.
Produktdetails
- Verlag: Kogan Page Ltd
- Seitenzahl: 280
- Erscheinungstermin: 3. Juni 2025
- Englisch
- Abmessung: 231mm x 155mm x 19mm
- Gewicht: 426g
- ISBN-13: 9781398620469
- ISBN-10: 1398620467
- Artikelnr.: 71619521
Herstellerkennzeichnung
Libri GmbH
Europaallee 1
36244 Bad Hersfeld
gpsr@libri.de
Für dieses Produkt wurde noch keine Bewertung abgegeben. Wir würden uns sehr freuen, wenn du die erste Bewertung schreibst!
Eine Bewertung schreiben
Eine Bewertung schreiben
Andere Kunden interessierten sich für