
The Myth of the Ethical Consumer
Versandkostenfrei!
Versandfertig in über 4 Wochen
PAYBACK Punkte
65 °P sammeln!
A no-holds-barred examination of 'ethical' consumerism.
Timothy M. Devinney is Professor of Strategy at the University of Technology, Sydney. He is a fellow of the Academy of International Business, a recipient of an Alexander von Humboldt Research Award, a Rockefeller Foundation Bellagio Fellow, an International Fellow of the Advanced Institute of Management (UK), and Distinguished Member (Fellow) of the Australian and New Zealand Academy of Management. He has published six books and more than eighty articles in leading academic journals.
Produktdetails
- Verlag: Cambridge University Press
- Seitenzahl: 258
- Erscheinungstermin: 6. September 2010
- Englisch
- Abmessung: 229mm x 155mm x 15mm
- Gewicht: 576g
- ISBN-13: 9780521766944
- ISBN-10: 052176694X
- Artikelnr.: 30881828
Herstellerkennzeichnung
Libri GmbH
Europaallee 1
36244 Bad Hersfeld
gpsr@libri.de
Für dieses Produkt wurde noch keine Bewertung abgegeben. Wir würden uns sehr freuen, wenn du die erste Bewertung schreibst!
Eine Bewertung schreiben
Eine Bewertung schreiben
Andere Kunden interessierten sich für