
Adam Ferrier (, Chief Strategy Officer, CumminsRoss)
Broschiertes Buch
The Advertising Effect: How to Change Behaviour
Versandkostenfrei!
Versandfertig in 2-4 Wochen
PAYBACK Punkte
21 °P sammeln!
The Advertising Effect examines how advertising influences consumer behaviour - and the psychological principles underpinning it.
Adam Ferrier is Chief Strategy Officer/Owner of independent advertising agency, CumminsRoss. Prior to this Adam founded and sold Naked Communications, one of Australia's most influential agencies. He's also a registered psychologist and one of Australia's most respected and successful advertisers.
Produktbeschreibung
- Verlag: Oxford University Press Australia
- Seitenzahl: 240
- Erscheinungstermin: 1. Juli 2014
- Englisch
- Abmessung: 228mm x 151mm x 15mm
- Gewicht: 382g
- ISBN-13: 9780195593921
- ISBN-10: 0195593928
- Artikelnr.: 42381259
Herstellerkennzeichnung
Libri GmbH
Europaallee 1
36244 Bad Hersfeld
gpsr@libri.de
Für dieses Produkt wurde noch keine Bewertung abgegeben. Wir würden uns sehr freuen, wenn du die erste Bewertung schreibst!
Eine Bewertung schreiben
Eine Bewertung schreiben
Andere Kunden interessierten sich für