
Radically Inclusive Teaching with Newcomer and Emergent Plurilingual Students
Braving Up
Versandkostenfrei!
Versandfertig in über 4 Wochen
Weitere Ausgaben:
PAYBACK Punkte
18 °P sammeln!
"Learn how to enact curricular, pedagogical, and policy shifts that nourish students' linguistic repertoires. Drawing on their experience working with educators and students in grades 7-12, the authors challenge readers to transform their approach to languaging, agency, and authority in the classroom. Strategies come alive through classroom vignettes and examples of student work"--
Alison G. Dover is an associate professor in the Department of Secondary Education at California State University, Fullerton and coauthor of Preparing to Teach Social Studies for Social Justice (Becoming a Renegade) . Fernando (Ferran) Rodríguez-Valls is a professor of secondary education and coordinator of the Bilingual Authorization Program at California State University, Fullerton.
Produktbeschreibung
- Verlag: Teachers College Press
- Seitenzahl: 176
- Erscheinungstermin: 1. April 2022
- Englisch
- Abmessung: 229mm x 157mm x 10mm
- Gewicht: 249g
- ISBN-13: 9780807766408
- ISBN-10: 0807766402
- Artikelnr.: 62856777
Herstellerkennzeichnung
Libri GmbH
Europaallee 1
36244 Bad Hersfeld
gpsr@libri.de
Für dieses Produkt wurde noch keine Bewertung abgegeben. Wir würden uns sehr freuen, wenn du die erste Bewertung schreibst!
Eine Bewertung schreiben
Eine Bewertung schreiben
Andere Kunden interessierten sich für