
Model komunikacji marketingowej na rynkach mi¿dzy przedsi¿biorstwami
Skuteczno¿¿ komunikacji marketingowej
Versandkostenfrei!
Versandfertig in 6-10 Tagen
				PAYBACK Punkte
				
8 °P sammeln!
				
			      Model komunikacji marketingowej na rynkach mi¿dzy przedsi¿biorstwami    
  
				Bruno Zavrnik jest profesorem marketingu na Wydziale Ekonomii i Biznesu Uniwersytetu w Mariborze. Jego zainteresowania badawcze obejmuj¿ empiryczne i teoretyczne zagadnienia zwi¿zane z komunikacj¿ marketingow¿ B2B, marketingiem mody, negocjacjami biznesowymi, handlem detalicznym, zakupami i zarz¿dzaniem ¿äcuchem dostaw.			
		Produktdetails
- Verlag: Wydawnictwo Nasza Wiedza
 - Seitenzahl: 72
 - Erscheinungstermin: 25. September 2025
 - Polnisch
 - Abmessung: 220mm x 150mm x 5mm
 - Gewicht: 125g
 - ISBN-13: 9786209079252
 - ISBN-10: 6209079253
 - Artikelnr.: 75525800
 
Herstellerkennzeichnung
Die Herstellerinformationen sind derzeit nicht verfügbar.
Für dieses Produkt wurde noch keine Bewertung abgegeben. Wir würden uns sehr freuen, wenn du die erste Bewertung schreibst!
Eine Bewertung schreiben
								Eine Bewertung schreiben
Andere Kunden interessierten sich für