
Manuals
Versandkostenfrei!
Versandfertig in über 4 Wochen
PAYBACK Punkte
50 °P sammeln!
The first comprehensive study of corporate identity design manuals from the golden era of identity design.
Adrian Shaughnessy is a graphic designer, writer and senior tutor at the Royal College of Art, London. He has written numerous books, including a compendium of his design journalism, Scratching the Surface, and monographs devoted to designers Herb Lubalin and Ken Garland. In 1988, Shaughnessy cofounded design studio Intro; today he runs ShaughnessyWorks, a consultancy combining art direction, writing, editing, and lecturing, and is a codirector of Unit Editions. Tony Brook AGI is a designer, artist, educator, publisher, collector, and curator. He co-founded his London based studio SPIN and publisher of books on visual culture, Unit editions in 2009.
Produktdetails
- Verlag: Thames & Hudson Ltd
- Seitenzahl: 600
- Erscheinungstermin: 7. November 2024
- Englisch
- Abmessung: 243mm x 287mm x 51mm
- Gewicht: 3070g
- ISBN-13: 9780500028827
- ISBN-10: 0500028826
- Artikelnr.: 70600820
Herstellerkennzeichnung
Libri GmbH
Europaallee 1
36244 Bad Hersfeld
gpsr@libri.de
Für dieses Produkt wurde noch keine Bewertung abgegeben. Wir würden uns sehr freuen, wenn du die erste Bewertung schreibst!
Eine Bewertung schreiben
Eine Bewertung schreiben
Andere Kunden interessierten sich für