
Dan Laughey
Broschiertes Buch
Key Themes in Media Theory
Versandkostenfrei!
Versandfertig in über 4 Wochen
PAYBACK Punkte
18 °P sammeln!
This book provides a thorough and critical introducation to the key theories of media studies. Using up-to-date case studies, it discusses a broad range of themes, issues and perspectives that inform our understanding of media production and consumption in all their cultural forms.
Dan Laughey is Senior Lecturer in Media Studies at Leeds Metropolitan University, UK.
Produktbeschreibung
- Verlag: McGraw-Hill Higher Education / Open University Press
- Seitenzahl: 250
- Erscheinungstermin: April 2008
- Englisch
- Abmessung: 227mm x 152mm x 18mm
- Gewicht: 408g
- ISBN-13: 9780335218134
- ISBN-10: 033521813X
- Artikelnr.: 23033764
Herstellerkennzeichnung
Libri GmbH
Europaallee 1
36244 Bad Hersfeld
gpsr@libri.de
Für dieses Produkt wurde noch keine Bewertung abgegeben. Wir würden uns sehr freuen, wenn du die erste Bewertung schreibst!
Eine Bewertung schreiben
Eine Bewertung schreiben
Andere Kunden interessierten sich für