
Diane Serbin Hopkins
Gebundenes Buch
It's Hard to be Easy
The Competitive Advantage of Clearing All Paths for Your Customers
Versandkostenfrei!
Versandfertig in über 4 Wochen
PAYBACK Punkte
10 °P sammeln!
It's Hard to Be Easy is an important nudge for businesses to help teams consider customer effort impact in all they do.
Diane S. Hopkins is a Certified Experience Economy Expert and nationally known author, speaker, marketer, innovator and experience strategist who was one of the first Chief Experience and Chief Innovation Officers in the US healthcare industry. She is CEO of ExPeers and works with companies to assess their current customer experience or innovation culture and to align the brand to the actual customer experience. She is author of Unleashing the Chief Moment Officers and Co-Author of Advice from a Patient.
Produktdetails
- Verlag: Networlding Publishing
- Seitenzahl: 142
- Erscheinungstermin: 18. August 2021
- Englisch
- Abmessung: 203mm x 127mm x 10mm
- Gewicht: 259g
- ISBN-13: 9781955750103
- ISBN-10: 1955750106
- Artikelnr.: 62396998
Herstellerkennzeichnung
Libri GmbH
Europaallee 1
36244 Bad Hersfeld
gpsr@libri.de
Für dieses Produkt wurde noch keine Bewertung abgegeben. Wir würden uns sehr freuen, wenn du die erste Bewertung schreibst!
Eine Bewertung schreiben
Eine Bewertung schreiben
Andere Kunden interessierten sich für