
Ako Mohammed
Broschiertes Buch
How Positive and Negative Electronic Word of Mouth can Affect Consumer
Versandkostenfrei!
Versandfertig in 6-10 Tagen
PAYBACK Punkte
17 °P sammeln!
This book is carried out to understand the effect of positive and negative electronic word of mouth on consumer's purchasing decision of smartphones.
Ako Mohammed Tofiq Bachelor¿s Degree ¿ Administration at University of Suleiman College of Administration and Economic. (2007-2008). Master¿s Degree- International Marketing at University of HUDDERSFIELD in UK. (2013). Head of Business administration Department. Halabja Instituted Technical at Sulaimani Polytechnic University(SPU)
Produktbeschreibung
- Verlag: Noor Publishing
- Seitenzahl: 96
- Erscheinungstermin: 1. März 2017
- Englisch
- Abmessung: 220mm x 150mm x 6mm
- Gewicht: 162g
- ISBN-13: 9783330853270
- ISBN-10: 3330853271
- Artikelnr.: 47862034
Herstellerkennzeichnung
Die Herstellerinformationen sind derzeit nicht verfügbar.
Für dieses Produkt wurde noch keine Bewertung abgegeben. Wir würden uns sehr freuen, wenn du die erste Bewertung schreibst!
Eine Bewertung schreiben
Eine Bewertung schreiben
Andere Kunden interessierten sich für