
Richard Hawley
Broschiertes Buch
Grome Terrain Modeling with Ogre3d, Udk, and Unity3d
Versandkostenfrei!
Versandfertig in 1-2 Wochen
PAYBACK Punkte
16 °P sammeln!
Richard Hawley started programming in the early 1980s at the start of the home computer craze with the Sinclair ZX-81. Before leaving high school he had worked on three game projects for Assassin Software and later worked on conversions of classic strategy board games for 8- to 16-bit machines. He went on to develop end-user tools for popular flight simulations including Empire Interactives Enemy Engaged helicopter series and the highly successful Origin Janes Longbow series (MissioneerPlus). Hes the director of Tricubic Studios, a small UK company dedicated to creating simulation and training environments using off-the-shelf 3D engines including Unity and Leadwerks. Together with technical artist David Hopkinson (Total War
Produktbeschreibung
- Verlag: Packt Publishing
- Seitenzahl: 162
- Erscheinungstermin: 25. Februar 2013
- Englisch
- Abmessung: 235mm x 191mm x 9mm
- Gewicht: 316g
- ISBN-13: 9781849699396
- ISBN-10: 1849699399
- Artikelnr.: 37327620
Herstellerkennzeichnung
Libri GmbH
Europaallee 1
36244 Bad Hersfeld
gpsr@libri.de
Für dieses Produkt wurde noch keine Bewertung abgegeben. Wir würden uns sehr freuen, wenn du die erste Bewertung schreibst!
Eine Bewertung schreiben
Eine Bewertung schreiben
Andere Kunden interessierten sich für