Going Public with Assessment
A Community Practice Approach
Versandkostenfrei!
Versandfertig in über 4 Wochen
Weitere Ausgaben:
PAYBACK Punkte
14 °P sammeln!
Kathryn Mitchell Pierce currently serves as an Assistant Professor of Literacy at Saint Louis University in Missouri. Previously, Kathryn spent a decade teaching at the university level before returning to teach in K-12 settings where she spent a decade teaching in the primary grades and another decade teaching and coaching in middle school. Her research interests focus on classroom talk, specifically supporting teachers and students engaged in critical conversations about literature written for children and young adults. Her publications include numerous articles, chapters, and journal columns as well as two co-edited books about literature study and Going Public with Assessment: A Community Practice Approach co-authored with Rosario Ordoñez-Jasis (NCTE, 2018).
Produktbeschreibung
- Verlag: National Council of Teachers of English (Ncte)
- Seitenzahl: 153
- Erscheinungstermin: 26. September 2018
- Englisch
- Abmessung: 188mm x 231mm x 13mm
- Gewicht: 399g
- ISBN-13: 9780814118634
- ISBN-10: 0814118631
- Artikelnr.: 66125575
Herstellerkennzeichnung
Libri GmbH
Europaallee 1
36244 Bad Hersfeld
gpsr@libri.de
Für dieses Produkt wurde noch keine Bewertung abgegeben. Wir würden uns sehr freuen, wenn du die erste Bewertung schreibst!
Eine Bewertung schreiben
Eine Bewertung schreiben
Andere Kunden interessierten sich für