
Debra L. Stephens (USA University of Portland)
Broschiertes Buch
Essentials of Consumer Behavior
An Applied Approach
Versandkostenfrei!
Versandfertig in 1-2 Wochen
PAYBACK Punkte
36 °P sammeln!
This thoroughly updated second edition of Essentials of Consumer Behavior offers a concise alternative to traditional textbooks with a practice-based approach.
Debra L. Stephens is Associate Professor of Marketing at the University of Portland, USA. She has published in leading journals, including the Journal of Consumer Research, the Journal of Public Policy and Marketing, and the Journal of Business Ethics.
Produktbeschreibung
- Verlag: Taylor & Francis Ltd
- 2 ed
- Seitenzahl: 228
- Erscheinungstermin: 1. März 2023
- Englisch
- Abmessung: 234mm x 156mm x 12mm
- Gewicht: 358g
- ISBN-13: 9780367426866
- ISBN-10: 0367426862
- Artikelnr.: 66690406
Herstellerkennzeichnung
Libri GmbH
Europaallee 1
36244 Bad Hersfeld
gpsr@libri.de
Für dieses Produkt wurde noch keine Bewertung abgegeben. Wir würden uns sehr freuen, wenn du die erste Bewertung schreibst!
Eine Bewertung schreiben
Eine Bewertung schreiben
Andere Kunden interessierten sich für