
David Rogers (c / o Levine Greenberg Rostan)
Gebundenes Buch
Digital Transformation Playbook
Rethink Your Business for the Digital Age
Versandkostenfrei!
Versandfertig in über 4 Wochen
PAYBACK Punkte
11 °P sammeln!
A practical action plan for businesses seeking to adapt and grow in todayâ s digital market.
David L. Rogers is faculty director of Columbia Business School's executive education programs in Digital Business Strategy and Digital Marketing and founder of the BRITE (brands, innovation, and technology) conference. He advises global companies such as Google, GE, Toyota, Visa, China Eastern Airlines, Kohler, and Macmillan on digital strategy and has led strategic workshops for executives in hundreds of companies from 64 countries. His most recent book is The Network Is Your Customer (2011).
Produktbeschreibung
- Verlag: Columbia University Press
- Seitenzahl: 296
- Erscheinungstermin: 5. April 2016
- Englisch
- Abmessung: 235mm x 160mm x 22mm
- Gewicht: 512g
- ISBN-13: 9780231175449
- ISBN-10: 0231175442
- Artikelnr.: 44139718
Herstellerkennzeichnung
Libri GmbH
Europaallee 1
36244 Bad Hersfeld
gpsr@libri.de
"Millions of business executives at all levels are puzzled by how to adapt to the digital world. This book makes the 'solution' to the puzzle quite accessible." - Bill Duggan, author, Strategic Intuition: The Creative Spark in Human Achievement
Für dieses Produkt wurde noch keine Bewertung abgegeben. Wir würden uns sehr freuen, wenn du die erste Bewertung schreibst!
Eine Bewertung schreiben
Eine Bewertung schreiben
Andere Kunden interessierten sich für