
W. Russell Neuman
Gebundenes Buch
Digital Difference: Media Technology and the Theory of Communication Effects
Versandkostenfrei!
Versandfertig in über 4 Wochen
PAYBACK Punkte
28 °P sammeln!
W. Russell Neuman examines how the transition from the industrial-era media of one-way publishing and broadcasting to the two-way digital era of online search and social media has affected the dynamics of public life. The issues range from propaganda studies and Big Brother to information overload and Internet network neutrality.
W. Russell Neuman is Professor of Media Technology at New York University.
Produktbeschreibung
- Verlag: Harvard University Press
- Seitenzahl: 384
- Erscheinungstermin: 6. Juni 2016
- Englisch
- Abmessung: 241mm x 158mm x 38mm
- Gewicht: 695g
- ISBN-13: 9780674504936
- ISBN-10: 0674504933
- Artikelnr.: 44026963
Herstellerkennzeichnung
Libri GmbH
Europaallee 1
36244 Bad Hersfeld
gpsr@libri.de
Für dieses Produkt wurde noch keine Bewertung abgegeben. Wir würden uns sehr freuen, wenn du die erste Bewertung schreibst!
Eine Bewertung schreiben
Eine Bewertung schreiben
Andere Kunden interessierten sich für