
Meaghan Barry
Gebundenes Buch
Designing for Local Communities
A Guide to Freelancing and Empowering Groups in Your Neighborhood
Versandkostenfrei!
Versandfertig in über 4 Wochen
Weitere Ausgaben:
PAYBACK Punkte
38 °P sammeln!
Containing examples, interviews, and exercises, this book celebrates the benefits of working directly with small businesses and non-profits to build a strong foundation for an independent design practice.
Meaghan Barry serves as both an Associate Professor of Graphic Design at Oakland University, USA and a Partner at Unsold Studio, a Detroit-based branding firm that specializes in working with small businesses. Through her work, she was chosen as a "2020 Notable Woman in Design" by Crain's Detroit Business, has represented the USA as a UNESCO City of Design Delegate, and been recognized by Graphis Design Annual, Indigo Design Awards, Creative Communication Awards and Detroit Commerce Design Awards. Her writing has appeared in AIGA Eye on Design and Design & Culture.
Produktbeschreibung
- Verlag: Bloomsbury Academic
- Seitenzahl: 176
- Erscheinungstermin: 29. Mai 2025
- Englisch
- Abmessung: 230mm x 160mm x 25mm
- Gewicht: 454g
- ISBN-13: 9781350400955
- ISBN-10: 1350400955
- Artikelnr.: 71868216
Herstellerkennzeichnung
Libri GmbH
Europaallee 1
36244 Bad Hersfeld
gpsr@libri.de
Für dieses Produkt wurde noch keine Bewertung abgegeben. Wir würden uns sehr freuen, wenn du die erste Bewertung schreibst!
Eine Bewertung schreiben
Eine Bewertung schreiben
Andere Kunden interessierten sich für