
Broschiertes Buch
Critical Reflection on Research in Teaching and Learning
Versandkostenfrei!
Versandfertig in über 4 Wochen
PAYBACK Punkte
22 °P sammeln!
This unique collection on Research in Teaching and Learning explores particular research approaches and brings to the forefront challenges, questions, and considerations specific to the methods used and not just the disciplinary areas in which the research was conducted.
Nancy Fenton, Ph.D. (2006), Brock University, is Associate Director, Research with the Paul R. MacPherson Institute for Leadership, Innovation and Excellence in Teaching at McMaster University. She recently co-edited Practicing Qualitative Methods in Health Geographies (Routledge, 2016) and has published in education and health policy. Whitney Ross, M.A. (2012), is an Educational Developer specializing in Inclusivity and Culturally Responsive Teaching at the Centre for Academic Excellence at Niagara College.
Produktbeschreibung
- Verlag: Brill
- Seitenzahl: 218
- Erscheinungstermin: 20. August 2020
- Englisch
- Abmessung: 231mm x 152mm x 15mm
- Gewicht: 318g
- ISBN-13: 9789004436633
- ISBN-10: 9004436634
- Artikelnr.: 60184484
Herstellerkennzeichnung
Libri GmbH
Europaallee 1
36244 Bad Hersfeld
gpsr@libri.de
Für dieses Produkt wurde noch keine Bewertung abgegeben. Wir würden uns sehr freuen, wenn du die erste Bewertung schreibst!
Eine Bewertung schreiben
Eine Bewertung schreiben
Andere Kunden interessierten sich für