
Broschiertes Buch
Assessment and Autonomy in Language Learning
Versandkostenfrei!
Versandfertig in 6-10 Tagen
PAYBACK Punkte
43 °P sammeln!
This book examines this contested relationship between assessment and autonomy from a number of perspectives in a variety of Higher Education language-learning contexts in Europe and the Far East. The contributors to the book describe research into assessment both for and as autonomy, as well as approaches to the assessment of autonomy itself.
Phil Benson, Macquarie University, Sydney, Australia Lucy Cooker, University of Nottingham, UK Sara Cotterall, American University of Sharjah, UAE Carol Everhard, Independent Researcher, Greece Diane Malcolm, Arabian Gulf University, Bahrain Fumiko Murase, Tokyo University of Agriculture and Technology, Japan Linda Murphy, Open University, UK Maria Giovanna Tassinari, Freie Universität Berlin, Germany
Produktbeschreibung
- Verlag: Palgrave Macmillan / Palgrave Macmillan UK / Springer Palgrave Macmillan
- Artikelnr. des Verlages: 978-1-349-49026-4
- 1st ed. 2015
- Seitenzahl: 240
- Erscheinungstermin: 1. Januar 2015
- Englisch
- Abmessung: 216mm x 140mm x 14mm
- Gewicht: 308g
- ISBN-13: 9781349490264
- ISBN-10: 1349490261
- Artikelnr.: 45080877
Herstellerkennzeichnung
Macmillan Education
Tiergartenstr. 17
69121 Heidelberg
ProductSafety@springernature.com
"This volume is one of the first publications to tackle the questions related to assessment and autonomy in foreign language learning and it is a must-read for everyone who wants to advance their understanding of these complex topics without having to grapple with the challenges alone." (Christian Ludwig, Oxford University Press Journals, Vol. 71 (1), January, 2017)
Für dieses Produkt wurde noch keine Bewertung abgegeben. Wir würden uns sehr freuen, wenn du die erste Bewertung schreibst!
Eine Bewertung schreiben
Eine Bewertung schreiben
Andere Kunden interessierten sich für