Nicht lieferbar

Advanced Marketing Research
Methods, Tools and Analytics for Effective Market Research
Versandkostenfrei!
Nicht lieferbar
Learn how to develop and apply the latest marketing research methods with this concise, practical textbook that includes real-world data and examples.
Arpita Agnihotri is an Assistant Professor in Management at the School of Business Administration, Penn State Harrisburg, USA, teaching modules including Business Strategy, HR Analytics, and Organizational Learning and Knowledge Management. She has published research in the Journal of World Business and International Journal of Information Management, in addition to contributing to business case studies with Ivey Publishing and Sage Business Cases.
Produktdetails
- Verlag: Kogan Page / Kogan Page Ltd
- Seitenzahl: 400
- Erscheinungstermin: 25. Februar 2025
- Englisch
- ISBN-13: 9781398614703
- ISBN-10: 139861470X
- Artikelnr.: 69727421
Herstellerkennzeichnung
Libri GmbH
Europaallee 1
36244 Bad Hersfeld
gpsr@libri.de
Für dieses Produkt wurde noch keine Bewertung abgegeben. Wir würden uns sehr freuen, wenn du die erste Bewertung schreibst!
Eine Bewertung schreiben
Eine Bewertung schreiben
Andere Kunden interessierten sich für