
Fred Beisse (Lane Community College)
Broschiertes Buch
A Guide to Computer User Support for Help Desk and Support Specialists
Versandkostenfrei!
Versandfertig in über 4 Wochen
PAYBACK Punkte
87 °P sammeln!
Focuses on the informational resources and technical tools needed most to function effectively in a support position. This book helps readers learn to handle troubleshooting and problem solving, successfully communicate with clients, determine a client's specific needs, train end-users and even handle budgeting and other management priorities.
Fred Beisse teaches Computer Information Technology at Lane Community College in Eugene, Oregon, where he has designed and led courses in user support, information analysis and visualization, project management, and geographical information systems. Beisse builds on more than 30 years of experience in computer management positions, where he has been responsible for end-user support, computer services, computer facilities planning, and operations management.
Produktbeschreibung
- Verlag: Cengage Learning, Inc
- 6 ed
- Seitenzahl: 688
- Erscheinungstermin: 23. September 2014
- Englisch
- Abmessung: 229mm x 183mm x 28mm
- Gewicht: 1080g
- ISBN-13: 9781285852683
- ISBN-10: 1285852680
- Artikelnr.: 40621841
Herstellerkennzeichnung
Libri GmbH
Europaallee 1
36244 Bad Hersfeld
gpsr@libri.de
Für dieses Produkt wurde noch keine Bewertung abgegeben. Wir würden uns sehr freuen, wenn du die erste Bewertung schreibst!
Eine Bewertung schreiben
Eine Bewertung schreiben
Andere Kunden interessierten sich für