Nicht lieferbar

Giselle Martin-KniepDiane CunninghamDiana Muxworth FeigeHudson Valley Portfolio Assessment Project
Broschiertes Buch
Why Am I Doing This?
Purposeful Teaching Through Portfolio Assessment
Versandkostenfrei!
Nicht lieferbar
This book offers demonstrable proof that when teachers engage in sustained inquiry, reflection, and communication about assessment, they can discover and define their own professionalism and refine their art of teaching.
Giselle O. Martin-Kniep has served as a teacher educator, program evaluator, researcher, and curriculum developer. For the last ten years she has worked with numerous schools and districts in the areas of alternative assessment, curriculum design, school change, and teacher research. She has also designed and directed several comprehensive multiyear regional and school-based professional development programs aimed at transforming curriculum and assessment practices among K-12 teachers.
Produktdetails
- Verlag: Heinemann Educational Books
- Seitenzahl: 196
- Erscheinungstermin: 20. April 1998
- Englisch
- Abmessung: 229mm x 162mm x 12mm
- Gewicht: 290g
- ISBN-13: 9780325000107
- ISBN-10: 0325000107
- Artikelnr.: 22542678
Herstellerkennzeichnung
Libri GmbH
Europaallee 1
36244 Bad Hersfeld
gpsr@libri.de
Für dieses Produkt wurde noch keine Bewertung abgegeben. Wir würden uns sehr freuen, wenn du die erste Bewertung schreibst!
Eine Bewertung schreiben
Eine Bewertung schreiben
Andere Kunden interessierten sich für